کلیه پلی کیستیک که آیا به وابسته به نیاکان
نوشته شده توسط : rshaole

کلیه پلی کیستیک که آیا به وابسته به نیاکانبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است. نوع بزرگسالان بیماری کلیه پلی کیستیک است که معمولا شایع تر از دیگران است. اول، مردان و زنان، به همان سطح از بیماری. در مرحله دوم، یکی از پدر و مادر بیمار است، 50٪ از کودکان دریافت کیست ژن بیمار و اگر پدر و مادر بیمار هستند، بروز کودکان 75 درصد افزایش یافته است؛ و .Flowers سوم، یک زن نمی تواند استفاده شود ژن nezabolevschoy کیست که پدر و مادر بدون میبرد، نه بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار خواهد شد؛ چهارم، به ندرت این است که بیمار نمی کند چرا که از ارث از پدر و مادر خود را، اما به دلیل یک جهش در ژن.

علاوه بر این، بیماری بیماری های کلیوی است که ارثی از نسلی به نسل، به عبارت دیگر، این بیماری است وابسته به نیاکان نمی باشد. با این حال، باید توجه داشت که اولین بیماران با کلیه پلی کیستیک در سنین مختلف. برخی از بیماران نمی خواهد عود، حتی یک عمر، بنابراین، به منظور تعیین اینکه آیا یک فرد از این بیماری رنج می برند، ما نیاز به انجام معاینه پزشکی خاص کلیه برای او.

نفوذ درمانی میکرو چینی پزشکی به خصوص درمان در بیمارستان ما، ماده فعال در مواد مخدر می تواند بیماری های کلیوی نفوذ و سرعت بخشیدن به چرخه رگ های کوچک خونی در دیواره کیسه به منظور افزایش نفوذپذیری دیواره کیست مشخص شده اند. پس از آن است که ماده فعال در دارو ممکن است سلول های اپیتلیال بر روی دیوار غیر فعال وجود دارد، در نتیجه مایع در کیسه نخواهد اختصاص داده شود، و کیست را می توان به طور موثر کنترل و بیمار هیچ درد احساس نمی کند. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: